Sodelių kaimo bendruomenės kelionė į vėjų ir muzikos miestą – Liepoją

Kaip ir kiekvienais metais ir šiemet Sodelių kaimo bendruomenės nariai vyko į kelionę. Šį kartą į vėjų ir muzikos miestą – Liepoją.

Kad kelias  neprailgtų buvo organizuota saugaus eismo viktoriną. Sodelių kaimo bendruomenė dalyvauja Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos konkurse „Eismo saugumas bendruomenėse 2022-2023 m.“ ir stengiasi saugūs būti ne vien savame krašte, bet ir keliaujant. Dalyviai, teisingai atsakę į klausimus, buvo apdovanoti saugaus eismo priemonėmis – rankinėmis, atšvaitais. Keliautojai skatinti būti atidžiais kelyje, laikytis kelių eismo taisyklių, išlipus iš autobuso elgtis drausmingai, kelią kirsti tik tam leistinose vietose. Renginys organizuotas įgyvendinant Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos konkurso „Eismo saugumas bendruomenėse 2022-2023 m.“ veiklas.

Pakeliui į Liepoją aplankėme “Šitakį grybų ūkį”. Jo savinininkas ne tik papasakojo apie auginamus ant medžių grybus, bet ir pavaišino labai skania sriuba.

Autobusu apvažiavome unikalų objektą - Karuostos karinį miestelį, įkurtą dar cariniais laikais. Sužinojome kaip su garsiuoju G.Eifeliu yra susijęs O.Kalpako tiltu, apžiūrėjome nuostabaus grožio Šv. Nikolajaus jūros cerkvę, buvusį kalėjimą ir kitus įdomius statinius.

Nuvykę į Liepoją ėjome į ekskursiją, nužymėtą natomis – juk šis miestas yra latviškojo roko sostinė . Lankėme žymiausias miesto vietas – Rožių aikštę, Liepojos himno personažų alėją, Kanalo promenadą, Šv.Trejybės ir Šv. Juozapo katedras, koncertų salę ,,Didysis gintaras“, Gintaro laikrodį, Pajūrio parką, ,,Vaiduoklių medį“.

Antrą dieną važiavome į netoli nuo Liepojos esantį gražų Paviluostos miestelį. Ten apsilankėme vietos muziejuje ir sužinoti kaip tarybiniais laikais gyveno pasienio miestelis. O laisvą laiką leidome prie jūros.

Keliaudami į namus dar sustojome pasižiūrėti nuostabaus vaizdo nuo Jūrkalnės skardžio, pasivaikščiojome prie Ėduolės pilies.

Už galimybę geriau pažinti Liepoją, jos istorija,  tariame paprastą, bet nuoširdų AČIŪ iš Sodelių kilusiai gidei, Daivai Mulevičienei, kuri mus lydėjo kelionės metu.  Ačiū vairuotojui už kantrybę. Ačiū visiems ekskursantams – už puikią nuotaiką.